fredag 1. mai 2009

Hærlig dag!

I dag har vært en flott 1 mai dag.

Startet med regn,men gikk over i sol og passe fin temperatur.



Var hos min tante å hentet gò sauegjødsel, blir snadder for alt ute i hagen.

Fikk også med meg 2 gamle vindusruter, endelig skal jeg ordne meg kaldbenk!

De har nå fått seg et godt strøk med oljemaling, så nå er planen å prøve å bygge benkene i morgen :)



Etter å ha ryddet litt i det ene bedet,fant jeg noe morsomt; en frøkapsel med en mengde frø som hadde begynt å spire! Så den har nå kommet i potte inne, blir spennende å se hva det kan være. Husker ikke hva det var jeg hadde stående i det bedet.....

1 kommentar:

  1. ohoi, de sto tett gitt!
    Artig med sånne små overraskelser da :)

    Hyggelig at du vil være med på hagebloggerlistene :D

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails