tirsdag 26. mai 2009

Urtekurs

gresk oregano

I dag har det vært en maktkamp mellom regnet og sola .. akkurat nå er det sola som regjerer,men det varer nok ikke lenge...

Senere i kveld skal jeg på urtekurs med Hagelaget, tro hva vi får lære om i dag?

De urtene jeg har som det er noe fres i, er den greske oreganoen og ullsalvien..sistnevnte er utrolig myk å kjenne på,men går det an å bruke den til noe?..hmm..får spørre om det i kveld..


ullsalvie




Neida,du ser ikke dobbelt :)





Tulipanene klarte seg etter vinden i går. Nå er det bare å håpe på litt sol og temperaturer, men værmeldinga er ikke på vår side her i nord :(




3 kommentarer:

  1. urter er deilig å ha i hagen!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Har planer om en urtehage i løpet av sommeren jeg også. Så kurs med hagelag hadde passet meg perfekt. Flott blogg:)

    Lene

    SvarSlett
  3. Hei du!...hr.Einstein, kanskje det ja...hehe. Men tro meg... den er vakker!! Neste år skal jeg plante masse kubjeller, bare for å få flere Einsteiner....:-)

    Flott blogg! Har vært å lest litt hos deg nå...Kommer veldig gjerne tilbake!

    Håpar du får det lærerikt på urtekurset! Jeg holder på å lager kasser til urter.....

    Ada

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails