tirsdag 28. juli 2009

Nydelig tur i Vesterålen: Andøy er vakkert!

I år blir det ikke ferie utenlands, men turer omkring her jeg bor.
I går var jeg og min kjære en tur til Andøya. I nydelig solskinn og 23 grader kjørte vi rundt øya.
Nedenfor er noen bilder fra turen.

~~~~

Nydelig utsikt ved Bleik-stranden



~~~~~~

Dramatiske fjell går rett opp fra veien



~~~~


Kanskje et gammelt fiskebruk ~
som står på utrygge stylter i sjøen



~~~~~~


Et gammelt fyrtårn står fremdeles rak-rygget og stolt~
speider kanskje fremdeles mot havet...



Hjelp!
Det er skikkelig høyt opp!


Noen år siden dette ble til



~~~~~~

Vi hadde også en flott avslutning på dagen~~
disse bildene ble tatt etter midnatt..





I morgen skal vi bruke hele dagen i Lofoten.
Det blir en flott tur og flere fine bilder!

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra vakker natur. Det er noen år siden sist jeg var oppe i nord nå.
    Lofoten er bare som et eventyr, det er så fint der. Gleder meg til å se bilder derfra.

    Ha en fin tur:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder her inne!!!
    Har ikke vært på øya.. kun gått forbi med båt.. men Lofoten har æ sett på kryss og tvers:o))

    Kos dokker

    SvarSlett
  3. Takk-takk! :) Tror det blir en nydelig tur.. Det er så utrolig mange flotte steder å besøke,dessverre får vi ikke sett alt i morgen..men får ta resten ved senere anledninger :) Blir helt sikkert mange flotte motiv til bloggen!!

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails