torsdag 24. september 2009

Sjøl lagede merkelapper

De fleste av mine strikkerier har jeg en plan med..
~~~




I Desember har vi juletorg i byen,
der folk stiller opp for å selge sine hjemmelagede produkter..
I år har også jeg lyst til å være med på det.
~~~



Da fikk jeg idèen om å lage merkelapper..
 til å ha på mine produkter!
~~~


Som du ser har jeg kopiert
navnet til bloggen min..
~~~





Syns det ble ganske koselige merkelapper...
~~~


En rød vinveske-
som om ikke lenge
 skal få merkelappe på..


Jeg har plassert min blogg i Sortlandnorske bloggkart!
Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

4 kommentarer:

  1. Så koselige merkelapper. Og den vinveska var kjempefin, lur gaveidè =)

    SvarSlett
  2. takk skal du ha..morro å holde på med sånt pirk.
    Jeg er imponert over hvor mange som heter Hanne..som har blogger jeg følger.. tilfeldig? eller er "Hanne`ne" av samme ulla og driver på med slikt jeg liker...? Fant ut at Red-Hobbitt vistnok heter Hanne..er det tillfelle? Og så kommer du fra Nordland også, som meg :)

    SvarSlett
  3. Flotte merkelapper! :-)
    Juletorg burde vi hatt flere steder i landet. Kanskje man skulle ta initiativet selv? . . .

    SvarSlett
  4. De var utrolig søte, så hyggelig å få pakker med mye omtank

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails