onsdag 17. februar 2010

Snøresokker og småfugler i kald vintersol


Nå er jeg endelig ferdige med mine snøresokker!


Hadde så lyst til å strikke slike, men det var umulig å finne oppskrift.
Eneste måten da var å finne opp en selv...
Oppskriften ligger inne på min strikkeblogg Ullkurven.

Synes selv at resultatet
 ikke ble så aller verst :)


I dag er det et nydelig vintervær.
En sur og kald vind
 gjør at det
frister mer å sitte inne...
kanskje man skulle finne opp flere ting...

Noen som trives ute nå i solskinnet
 er småfuglene...


koselig å sitte ved vinduet å se på deres rare og morsomme oppvisning for å få tak på godsakene jeg har hengt opp..

Her er ei som er oppgitt over at jeg har hengt fuglematen altfor langt unna vinduskarmen..


10 kommentarer:

  1. Så utrolig stilige sokker :-) Tror sannelig jeg må gå inn på Ullkurven og låne oppskriften jeg - slike vil jeg også ha :-D

    SvarSlett
  2. Takk!
    Det er bare å spørre om det er noe uforståelig.

    SvarSlett
  3. WOW! Jeg ble helt lykkelig på dine vegne som nå er den glade eier av disse utrolig stilige snøresokkene!
    Godt å se at du mater småfuglene.
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Næh, sctilige sokker :D
    Må bare le av den katta di, det til høgre var bare knallbra :)
    "Døh! Er det du som har gjort det her?! Mat! Nå!"

    :D

    SvarSlett
  5. De sokkene ble veldig fine. Gøy med snøringen.
    Tidi det med katten :)
    Trude :)

    SvarSlett
  6. Så fine sokker. takk for tips om cherrytomatkurver til mini drivhus:-).

    SvarSlett
  7. De var knalltøffe,flink du!!

    Kos deg i inneværet

    SvarSlett
  8. Hei igjen ! Tusen tusen takk for besøket ! Jammen var du sprek som kom deg gjennom bloggen min med dukkefobi, skikkelig sprek, for der er då maaaaaaange dukker ! Tøft var det :)

    Her har du to flotte blogger !! Alt du kan ! Her er mange ting eg ikkje kan, bl.a baking og hagestell f.eks. Eg vil heilt sikkert stikke innom deg fleire gonger:)

    Ønsker deg ei riktig god helg !

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails