onsdag 3. mars 2010

At jeg aldri lærer...


...at en tur innom garn-butikken
 bare for å "se" ikke er mulig !
Etter en velfortjent time hos frisøren skulle jeg rett hjem til middag...
Men for å komme meg ut av senteret må jeg forbi Husfliden.


Før jeg viste ordet av det hadde jeg betalt
 for både garn og knapper...
Har lenge hatt lyst til å prøve
 du store alpakka`s nye sterk-garn.
Og tilfeldigvis hadde de knapper som hadde
 omtrent samme farge-nyanser...


Tro hvor mange halv-ferdige strikkeplagg
 jeg klarer sjonglere samtidig..
...ser ut til at jeg må få litt mer effektivitet inn i hverdagen for å få til dette!


~~~~

Her er Herr og Fru Kjøttmeis..
..tror jeg.
De hadde det i hvertfall
 hyggelig sammen.

(Har fått ny informasjon: det er ikke kjøttmeiser..men granmeis og blåmeis)










Ha en fin kveld :)



5 kommentarer:

  1. Der der ser mer ut som en granmeis og en blåmeis?

    SvarSlett
  2. Flotte farger på de nøstene ja! Får nesten lyst til å stikke jeg også..
    Tror at Kjøttmeisene dine nok er en Granmeis og en Blåmeis.

    SvarSlett
  3. Jeg må bli raskere til å taste ser jeg, slått av Miamaria gitt..

    SvarSlett
  4. Der ser dere!! Min nye hobby (fugletitting) er i nybegynner fasen..så det er godt med folk som kan lære meg!
    Jeg syns den gule med blå hette så litt rar ut..de andre gule hadde svart hette.

    SvarSlett
  5. Nå må jeg nesten le litt :-D Kommentaren fra deg da jeg viste fram garnet mitt, var at du måtte vente litt før du kjøpte d - ha ha ha... Det er veldig vanskelig å stå i mot, og du fortjener det helt sikkert ;-) Må innrømme at jeg har kjøpt meg mer jeg også.

    Kos deg med nytt garn og fuglene dine :-)

    Klem fra Siv

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails