fredag 21. mai 2010

Planlegging av en høst/vinterjakke...

...til meg selv er nå i full gang!
Men som vanlig skal jeg være vanskelig..
Har til nå ikke funnet den modellen jeg ønsker meg.

Fargen skal være i en slags oliven farge..
..eller petrol..
 ...en eller annen grønn nyanse i hvertfall.






... IKKE knapper,
men med glidelås..


Vil ha ermer som er litt spesielle..
..og høy hals..
og ribbestrikk..


(hmm,denne var faktisk ganske nær ,
men mangler glidelås.. og "dilldallet" foran vil jeg IKKE ha)



og gjerne litt lang og med mønster..
eller ikke
(Denne var fin, kanskje det blir en sånn også)


Da er jakten offisielt startet!
Tips og triks tas imot med høylytt begeistring :)
Ser for meg at løsningen blir å stjele litt fra
 flere forskjellige strikkeplagg,
og finne opp en helt ny variant...

Ha ei fin maihelg!

(bilder er lånt fra drops garnstudio og sandnesgarn)

1 kommentar:

  1. Ikke lett å finne fram i jungelen av mønster - det kan jo være at du rett og slett må lage ditt eget mønster, men det er vel du flink til :-)

    Smart å starte opp nå da, så blir den nok ferdig til vinteren. Sånne store prosjekt er det godt å kunne ha tid til å legge litt fra seg - sånn at man rekker å gjøre litt av alt det andre man også vil lage ;-)

    Det ligger noe til deg inne på bloggen min :-D

    Ha en fin mandagskveld og klem fra Siv

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails