fredag 4. september 2009

Min første Award~Jippi!

Min første Award fikk jeg fra Miamaria !
Takk skal du ha,det er veldig koselig!

Men for å fortjene den, ser det ut som jeg må skrive 10 ting om meg selv, og sende den videre.

  1. Veldig glad i mat
  2. Jeg liker å ta livet med ro..

  3. Ordtak jeg liker: "Man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill  og for øvrig kan man gjøre som man vil!"

  4. Har strikkedilla

  5. Er ingen flink husmor

  6. Men er glad i å prøve å glede andre

  7. Liker høsten

  8. Er ikke redd døde fugler..som katten drar med seg inn..

  9. Er et skikkelig stort sovedyr..zzzz
  10. Har en hage som ikke er "firkantet og minimalistisk"                    
Jeg sender Awarden videre til noen stykker som jeg syns blogger så trivelig :)
og som gjør meg i godt humør når jeg besøker dem..

Chatrine
Anita
"Besta" Marilyn

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for award og koselig hilsen, det setter jeg pris på :))
    Skal prøve å lage et innlegg om det i kveld.
    Ha en fin helg.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Gratulerer med flott award! Om det er noen trøst så er jeg en elendig husmor jeg også...

    Å du: det huset ditt... utrulig sjarmerende!

    Tusen tusen takk for at du vil dele awarden med meg! Jeg skal få den i min blogg i løpet av et par dager:)

    Ha en superfin helg!
    Klem fra Chatrine

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig award og veldig kjekt å høre at du liker bloggen min, det setter jeg veldig stor pris på!! Venter litt med utfordringen, har så mange prosjekter på gang nå og må konsentrere meg om de en stund fremover. Neste gang du er innom og besøker hadde det vært hygglig hvis du legger igjen en liten kommentar, alltid kjekt å se hvem som har vært hos meg :)

    Så fine bilder du tar! Har du gått mange kurs?

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails