tirsdag 28. september 2010

Titt titt....

...her er jeg! :)
Endelig har jeg fått fingeren ut
og er klar for aktiv høstblogging!


Som nevnt tidligere, har jeg vært på flyttefot.
Ikke så langt, men bor altså ikke i det lille huset lenger.
Så nå er jeg endelig samboer :)
 (var kanskje på tide?)
-jeg og mine to frøken-katter, bor nå sammen med
 kjæresten min og en staselig monse-gutt.


Litt murring har det vært, men det går overraskende bra!
Kampen om hvem som har enerett
 på sofaen foregår fremdeles.
~~~~


Sommeren i år har vært begredelig...
...blomsten over er et treffende bilde på at alt har stått i stampe, og fremdeles står enkelte sommerblomster i knopp.
Kan vel si det sånn at det er litt sent nå....
Satser på en bedre hagesommer neste år, har fått større og lunere hage å boltre meg i, med god plass til kjøkkenhage og alt jeg kunne ønske meg.
Urtehagen har allerede kommet på plass.
~~~
Strikkehøsten er planlagt, og mine favoritter i år ser ut til å bli: votter, tøfler, luer og halsvarmere.
Det er det som er blitt bestilt fra venner og familie.
Og bare garnet til genseren/jakken min kommer i butikk,( selvfølgelig måtte jeg velge et garn som måtte bestilles)
Kan det kanskje bli noe til meg også :)
Det blir et spennende prosjekt!
Jeg får selvfølgelig ikke til å følge èn oppskrift, men har slått sammen minst 3 forskjellige gensere...
...så det kan bli "gøy".

Monsterbuksen har også jeg strikket:


...men mottakeren, min nevø på 3 synes den var i drøyeste laget, noe sååå skummelt går altså ikke an å ha på baken!
Så både tenner og øyne må nok plukkes bort.
~~~
Hurra!
Jeg har fått eget hobbyrom:


Kan kanskje si det sånn at dette er MEG,
mye rot og mange saker som foregår samtidig resulterer i KAOS!
Måtte tenke lenge på om jeg turte å legge ut bildet, men nå kjenner dere meg litt bedre.
Ønsket om å ha et lekkert og pertentelig sortert og ryddig rom til mine nødvendigheter
må jeg nok se langt etter.
Jeg tror faktisk jeg trives med å ha det sånn! :)
~~~
Dette ble mye på en gang, men nå er jeg igang igjen.
Ha en aktiv og kreativ høst!
Ps! vurderer å skifte navn på bloggen...
...ønsker innspill på det fra dere. :)

2 kommentarer:

  1. Hyggelig å ha deg tilbake, Hanne-Rita :-) Så koselig at du har blitt samboer, men det må ha vært litt trist å flytte fra det utrolig fine huset ditt....

    Grattis med hobbyrom :-D Vi har vel alle våre 'forhold' vi jobber best under - jeg har virkelig skjerpa meg litt jeg (ifht kaos), og jeg kjenner til min store forbauselse at jeg liker det også ;-)

    Tror ikke jeg ville endra navnet på bloggen - 'Det lille huset' er vel så mye deg :-)

    Gleder meg til å 'snakkes' mer utover høsten

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake i bloggeverdenen:) Blir kjekt å se alt det du skal lage fremover! Vil også gratulere deg så mye med samboertilværelsen:) Lene

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails